Kwaliteit & klachten
MEE West-Brabant heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. Ben je ergens niet tevreden over? Laat het ons weten! Want alleen dan kunnen we naar een oplossing zoeken en onze dienstverlening verbeteren. We streven naar een continue verbetering van onze diensten en dienstverlening.
Continue verbetering dienstverlening
Kwaliteit & keurmerken
We streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening. We beschikken over een kwaliteitsmanagementsysteem en een belangrijk hulpmiddel daarbij is de plan-do-check-act cyclus. Lees meer over ons kwaliteitsbeleid en de bijbehorende keurmerken.
Zo denken anderen over MEE
Cliënttevredenheid
In 2022 heeft MEE West-Brabant een cliënttevredenheidsonderzoek door een extern bureau uit laten voeren. Dit doen wij iedere twee jaar. Zo weten we hoe cliënten onze dienstverlening ervaren. Wat doen we goed en wat kunnen we eventueel verbeteren. Zo kunnen we onze dienstverlening nog beter aan laten sluiten op de behoeften van cliënten.
Tips of uw mening delen?
Klachtenregeling
Natuurlijk staan wij altijd open voor verbetering. Heeft u tips of een mening over het uitvoeren van onze dienstverlening, denkt u dat wij iets over het hoofd zien of vindt u dat bepaalde zaken beter kunnen? Maak dit dan kenbaar aan ons.
Contact MEE West-Brabant
Het Regionaal Service Punt van MEE West-Brabant is elke werkdag bereikbaar van 09.00 tot 13.00 uur.
Meldpunt Crisiszorg
Heb je te maken met een noodsituatie, bel naar Meldpunt Crisiszorg West-Brabant. Dit is dag en nacht bereikbaar.