Cliënttevredenheid MEE West-Brabant

MEE West-Brabant heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. We streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening. Hierbij maken we onder andere gebruik van een cliënttevredenheidsonderzoek. Deze vindt iedere twee jaar plaats. Lees meer.

In 2022 heeft MEE West-Brabant een cliënttevredenheidsonderzoek uit laten voeren door een extern onafhankelijk bureau. Dit doen wij iedere twee jaar. Op deze manier weten we hoe cliënten onze dienstverlening ervaren. Wat doen we goed en wat kunnen we eventueel verbeteren. Zo kunnen we onze dienstverlening nog beter aan laten sluiten op de behoeften van cliënten.

Resultaten op een rij

  • De totale tevredenheidsscore is een 8.6.
  • Dienstverlening en ondersteuning door cliëntondersteuners is een 8.9.

Uiteraard heel mooi resultaten en scores. We zijn extra blij dat cliënten hun eigen situatie beter beoordelen na ondersteuning door MEE West-Brabant. Vóór ze ondersteuning kregen, waardeerden ze hun situatie met een 5.4.  de ondersteuning geven ze hun situatie een 7.5!

Bekijk het overzicht van de resultaten hieronder. Klik op de afbeelding voor een grotere weergave.

Contact MEE West-Brabant

Het Regionaal Service Punt van MEE West-Brabant is elke werkdag bereikbaar van 09.00 tot 13.00 uur.

Meldpunt Crisiszorg

Heb je te maken met een crisis, bel dan naar Meldpunt Crisiszorg West-Brabant. Dit is dag en nacht bereikbaar.