Cliënttevredenheid MEE West-Brabant

MEE West-Brabant heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan. We streven naar een continue verbetering van onze dienstverlening. Hierbij maken we onder andere gebruik van een cliënttevredenheidsonderzoek. Deze vindt iedere twee jaar plaats. Lees meer.

In het najaar van 2024 heeft MEE West-Brabant door onderzoeksbureau Integron een cliënttevredenheidsonderzoek uit laten voeren. Dit doen wij iedere twee jaar – het vorige onderzoek was in 2022. Met het cliënttevredenheidsonderzoek kunnen we meten en inzichtelijk maken hoe cliënten onze dienstverlening ervaren. Wat doen we goed en wat kunnen we eventueel verbeteren. Zo kunnen we onze dienstverlening (nog) beter aan laten sluiten op de behoeften van cliënten.

Resultaten op een rij

  • De totale tevredenheidsscore is een 8.4.
  • Dienstverlening en ondersteuning door cliëntondersteuners is een 8.8.

Uiteraard heel mooi resultaten en scores. We zijn extra blij dat cliënten hun eigen situatie beter beoordelen na ondersteuning door MEE West-Brabant.
Vóór ze ondersteuning kregen, waardeerden ze hun situatie met een 5.3. de ondersteuning geven ze hun situatie een 7.1!

Bekijk het overzicht van de resultaten hieronder. Klik op de afbeelding voor een grotere weergave of klik hier.

Contact MEE West-Brabant

Het Regionaal Service Punt van MEE West-Brabant is elke werkdag bereikbaar van 09.00 tot 13.00 uur.

Meldpunt Crisiszorg

Heb je te maken met een crisis, bel dan naar Meldpunt Crisiszorg West-Brabant. Dit is dag en nacht bereikbaar.